Є питанняЧому нові турнікети в метро такі високі
І чому вони кращі за старі
25 лютого на станції метро «Площа Льва Толстого» в тестовому режимі запрацювали нові турнікети для оплати проїзду банківськими картками. Встановили їх ще місяць тому – 24 січня. Тоді фото нових турнікетів викликали неоднозначну реакцію у соцмережах: їх називали велетнями та жартували з незвичної форми. The Village Україна розпитали речницю «Київського метрополітену», чому нові турнікети заввишки з людину і як це впливає на їхню роботу.
Наталка Макогон
речниця «Київського метрополітену»
Це нова модель турнікетів від українського виробника, які ми встановили ще у січні. Увесь цей час наші спеціалісти налаштовували їх, щоб вони добре працювали та почали приймали оплату. Нові турнікети складаються із триноги, яка фіксує прохід кожного пасажира, також є місце для прикладання картки. Спершу вони працюватимуть лише для безконтактних банківських карток і смартфонів.
Модель турнікетів не така, до якої ми звикли: вони високі і зовсім не схожі на інші в метро. Але вони антивандальні: їх складніше перестрибувати, а це досить поширена практика у київському метро. Схожі турнікети встановлені, зокрема, у метро Парижа та Нью-Йорка.
Нові турнікети встановлені не замість старих, а там, де їх раніше не було, тобто як додаткові. Їх можна порівняти із зеленим коридором в аеропорту: ці турнікети мають зменшити черги на станції і пришвидшити пасажиропотік. Вони також спростять користування метро пасажирам, які оплачують проїзд лише банківськими картками.
Ми встановили нові турнікети лише на одній станції і будемо їх тестувати. Станцію ми вибирали в центрі, з великими пасажиропотоком, щоб цей період тестування був не номінальним, а реальним. Найважливіше – перевірити, як ці турнікети працюють при великому пасажиропотоці. Адже раніше цю модель ніде не використовували, тож можуть виникати технічні проблеми в роботі. Важливо усі ці моменти фіксувати та вирішувати.
Тестовий період триватиме не менше як 6 місяців. Відтак ми підіб’ємо підсумки щодо роботи турнікетів і вирішимо, чи встановлювати їх на інших станціях. Якщо все пройде успішно, то з часом також додамо й інші способи оплати проїзду: це проїзні, єдиний квиток, картка метро і «Картка киянина». Тобто вони стануть повним аналогом звичних для нас жовтих турнікетів.
Фото: Андрій Баштовий