Запустили продаж нових українських підгузків Bambik: усю першу партію передали на благодійність
Bambik – новий український бренд підгузків, який запустила корпорація «Біосфера». Підгузки вже доступні для замовлення на сайті Pampik і представлені у трьох розмірах: 3 Midi, 4 Maxi й 5 Junior. Виробник додає, що Bambik незабаром з’явиться й у роздрібних мережах.
Це перший бренд підгузків у лінійці корпорації «Біосфера». Усю першу партію підгузків, приблизно 300 000 одиниць, «Біосфера» передала на благодійність. За підтримки фондів «Твоя Опора», Kiddo та «Клуб Добродіїв» продукцію українського бренду отримали соціальні служби, комунальні медустанови, багатодітні сім'ї та одинокі батьки у скрутному матеріальному становищі.
За словами компанії, нові підгузки виробляються на високотехнологічній лінії, що знаходиться у Дніпрі. Її зібрали та запустили за 7 тижнів силами виробничої команди корпорації та за дистанційного консультування виробника обладнання – італійської компанії ANDRITZ DIATEC s.r.l.
Підгузки Bambik пройшли необхідні лабораторні дослідження в Італії та Україні. А також – токсикологічну й дерматологічну експертизи та отримали санітарно-гігієнічний висновок в Інституті екогігієни та токсикології ім. Л.І. Медведя МОЗ України. До оцінки підгузків у споживчих тестах були залучені українські мами.
Показники якості підгузків
Керівник виробництва підгузків у «Біосфері» Роберт Дрея розповідає про кілька основних показників, на які варто орієнтуватися, оцінюючи їхню якість. А саме:
поглинальна здатність, або скільки рідини може увібрати підгузок. Наприклад, перший у лінійці Bambik розмір 3 вбирає понад 400 мл рідини;
швидкість всмоктування. Згідно з проведеними тестами, перша порція вологи підгузком вбирається всього за 4 секунди;
вологовіддача: якщо на наповнений підгузок натиснути паперовою серветкою, вона повинна залишитися сухою. За словами бренду, у Bambik цей показник один із кращих серед протестованих зразків популярних брендів і дорівнює 0,09 – практично сухий підгузок. Цього показника досягли завдяки суперабсорбенту, що на 50% складається з переробленої деревини листяних дерев. Зовнішня частина підгузка залишається сухою, бо є надійний внутрішній шар;
м’яка і дихальна поверхня внутрішнього та зовнішнього шарів. У Bambik створили таку поверхню завдяки спеціальним матеріалам, які покращують циркуляцію повітря та дозволяють шкірі малюка «дихати»;
комфортність: підгузок повинен легко фіксуватися та комфортно прилягати до тіла малюка. У Bambik для цього є еластичні застібки та подвійні м’які манжети-резинки, щоб підгузок не протікав і не натирав.
До запуску бренд пропонує акційну пропозицію «1 + 1»: дві упаковки за ціною однієї. «Ми запустили продукт у складний час, тому нам було важливо підтримати споживача. Термін акції – 2 місяці, але, можливо, ми будемо розглядати її продовження. «Біосфера» – лідер на ринку товарів для дому та персональної гігієни, ми не раз доводили, що продукт made in Ukraine не поступається міжнародним за якістю, а десь навіть перевершує їх. І зараз для нас важливо заслужити довіру батьків до наших підгузків Bambik», – коментує запуск бренду Олександр Лавров, керівник бізнес-напрямку Hygiene в «Біосфері».
Матеріал підготовлено за підтримки «Біосфера»