Вікно можливостей«У нас були два товари, які клієнти вимагали щодня»: як бренд JUL удвічі виріс під час карантину
Засновниця Юлія Логвин про досвід масштабування бізнесу

Можна довго філософувати на тему того, як саме змінився світ, люди та ставлення до життя під час пандемії, але краще зафіксувати цей момент у розмовах і фактах.
Ми разом із Visa в межах кампанії #ПідтримайСвоїх запускаємо серію інтерв’ю головного редактора The Village Україна Андрія Баштового з власниками українського малого та середнього бізнесу.
Говоримо про те, як інноваційні рішення та прогресивне мислення допомагають вистояти навіть у період кризи. І шукаємо відповідь на запитання: «Пандемія – це криза чи все ж нові можливості?».
Юлія Логвін
Засновниця бренда JUL
До пандемії
Сьогодні
5
працівників усього
10
працівників усього
30–50
продажів щотижня
50–100
продажів щотижня
10%
платежів – безготівкові
85%
платежів – безготівкові
Як зустріли новину про карантин? Над чим працювали в той момент?
Протягом трьох місяців ми разом з командою агенства Public Kitchen працювали над перезапуском власного бренда JUL, що пройшов дуже успішно. Змінилося все, ми фактично переписали стратегію. Довгий час я працювала у сфері люксових брендів, і цей досвід сформував моє бачення власного проєкту. Попит на люкс падає, у суспільстві відбулась переоцінка цінностей: люди потребували якісних речей за доступну ціну.
У JUL від самого початку була стратегія продаватися онлайн, карантин підтвердив правильність цього вибору. Адже аудиторія починає більше купувати онлайн і не вагатися щодо купівлі, якщо довіряє бренду. Саме ці цінності ми хотіли втілити під час перезапуску.
Оскільки я була втретє вагітною, а пологи припадали на початок квітня, то в мене був власний дедлайн – 10 квітня. До цього часу я мала все організувати, а потім спокійно поїхати в пологовий будинок і ні про що не хвилюватися.
Масштабний запуск планували на середину березня. Але якраз у цей момент усіх закрили на карантин, тому нам довелося запускатися пізніше, з 1 квітня.
Вийшов потужний старт, з якого почався приріст підписників, зростання нашої аудиторії, з’явилося знання про наш бренд. Той напрямок, який я вибрала, став правильним.
Мені було дуже важливо знати, що я роблю класний продукт, якісний, чесний. Я дуже відверта зі своїм клієнтом, готова відповісти на будь-які запитання. Для мене це основна частина роботи, у якій я почуваюсь дуже впевнено.
Як карантин змінив вашу команду та процеси роботи?
Ми дуже швидко адаптувалися до віддаленої роботи, з цим практично не було ніяких проблем. Навіть до пандемії ми частково працювали дистанційно. Спочатку нас було троє в команді, потім п’ятеро. Зараз у нас близько 25 працівників. Найбільш потужний ріст і комунікацію з клієнтами на етапі перших двох місяців ми закривали у складі 10 людей. Це було складно, для мене ці люди є дуже цінними.
З’явилась така кількість замовлень, яку ми не встигали обробити. Усе сипалося з різних боків – в інстаграмі, через телефон, на сайті. Ми не встигали відшивати ту кількість речей, на яку був запит. До того ж не всі люди могли вийти на роботу через карантинні обмеження.
Ти розумієш: або зараз впадеш і не зможеш дати те, що хоче клієнт, або все-таки треба шукати вихід і задовольняти його потребу.
Ти розумієш: або зараз впадеш і не зможеш дати те, що хоче клієнт, або
все-таки треба шукати вихід і задовольняти
його потребу.
Ти розумієш: або зараз впадеш і не зможеш дати те, що хоче клієнт, або все-таки треба шукати вихід і задовольняти його потребу. У нас були два найпопулярніші товари – домашні піжами та спортивні костюми, які клієнти вимагали й нагадували про них щодня. У нас був лист очікування й ми намагалися його найшвидше закрити та задовольнити потреби наших клієнтів. Я думаю, що частина нашої аудиторії тримається на тому, що ми даємо ідеальне поєднання: швидкість, якість і ціна.
Щоб контролювати якість продукту, я організувала процес так, щоб товар не пропускали без моєї перевірки. Наприклад, я приміряла на собі речі з виробництва. Якщо я чогось не розуміла, мені надсилали відео речей, я просила зробити правильний ракурс чи фото – тут бачу, що не та довжина, а тут не та резинка, тут плече не подобається, тут підправити. Або робили відеодзвінки. Так люди, які працюють на виробництві, розуміють, що я від них хочу.
Що стало новою нормальністю у вашій сфері бізнесу?
Які персональні висновки зробили під час карантину?
Відкрила в собі мультизадачність. Мама, у якої є більш ніж одна дитина, у цілому завжди дуже організована, усе пам’ятає. Моя організованість і відповідальність допомагає адаптуватися дуже швидко, витримувати ритм. Звичайно, мені допомагають базові інструменти – календарі, записники, у яких я все фіксую.
Криза – це перешкода для бізнесу чи нові можливості?
Точно можливості, ними потрібно користуватися. Я знаю людей, для яких це був бар’єр, зупинка й кінець. Для багатьох це був час подумати, поставити на паузу якісь процеси, швидко відреагувати, переформатуватися на новий лад, нові запити. Для нас це можливості, я точно це знаю.
Visa запустила ініціативу #ПідтримайСвоїх #WhereYouShopMatters для допомоги малому бізнесу.
У межах глобальної кампанії платіжних технологій Visa створили платформу підтримки малого бізнесу, де можна знайти необхідну інформацію про те, як почати, як вести та розвивати свою власну справу.