Київські заклади забороняють зйомки не «для себе». Що кажуть автори контенту та відвідувачі
У київських закладах почали забороняти UGC-кріейторам знімати контент для соцмереж. Заклади пояснюють це тим, що UGC-зйомки заважають іншим відвідувачам відпочивати.
UGC (User-Generated Content) – це контент, який створюють звичайні користувачі, а не професіонали. Це можуть бути фото, відео, тексти, відгуки або меми, що публікуються в соцмережах, блогах чи на інших платформах. Тобто, це будь-який контент, який створюється не брендами чи компаніями, а людьми.
*комерційні фото можуть бути замасковані під UGC-контент
UGC-кріейтори – це люди, які роблять UGC (User-Generated Content). Так вони показують «реальне» використання продукту або послуги.
Що сталося
Першим на заборону UGC-зйомок пішов ресторан Hey Guys. Офіційної заяви на їхній сторінці немає, адже інформацію публікували лише в сторіз. За словами інфлюенсера @kalinizaurus у X, заклад обмежив можливість знімання через «естетік фотосети посеред залу», які заважали іншим клієнтам. Після цього соцмережі розділилися на два табори: одні підтримали заклад, інші обурилися через нові правила.
Також UGC-зйомки заборонили кафе Katimo. Йдеться про створення контенту для рекламних цілей, переодягання на локації, використання професійної техніки та тривале зайняття простору. У Katimo підкреслюють: фото чи сторіз «для себе» не забороняють, але просять зважати на комфорт інших гостей.
Реакція в соцмережах
Деякі кріейтори висловлюються критично. Наприклад, користувачка @margie__next у Threads іронізувала над забороною у своєму дописі. Вона опублікувала відфотошоплені кадри з локації Hey Guys і написала, що «завжди можна знайти вихід із ситуації».
Водночас інші учасники дискусії стають на бік закладів. Фотограф @bysashakisil наголошує: кріейтори часто користуються просторами безплатно й очікують, що все буде адаптовано під їхню роботу. «Світ не має підлаштовуватись під ваш штатив», – звернувся фотограф до UGC-кріейторів.
Обкладинка: Freepik