У роботі «Епіцентру» стався збій: не працюють каси й застосунок. Що кажуть в компанії
У ніч на 28 квітня у мережі торговельних центрів «Епіцентр» стався технічний збій, який вплинув на роботу торгової мережі, повідомили в компанії.
Що сталося
Вранці користувачі у соцмережах поскаржились, що в жодному з магазинів «Епіцентру» в Києві неможливо придбати будь-який товар. З інших міст надходила схожа інформація.
Також в мережі поширилась інформація, що «Епіцентр» зазнав хакерської атаки цієї ночі. Крім того, повідомлялось про збої у роботі мобільного застосунку.
Що кажуть в компанії
В «Епіцентрі» підтвердили технічний збій. Водночас онлайн-магазин продовжує працювати й приймати замовлення, зазначили в компанії. Проте можливі затримки у доставленні. Нині вживають заходів для відновлення роботи торгових центрів, додали у мережі.
26 квітня в Україні стався збій у роботі низки онлайн-сервісів. Застосунок «Дія» не працював через технічні оновлення в одного з великих центрів обробки даних. Також сервіси «Нової пошти» не працювали через технічні складнощі на стороні підрядника.
Не працювала й безконтактна оплата проїзду на турнікетах у київському метро. Пасажири могли скористатися застосунком «Київ Цифровий» або раніше придбаними QR-кодами.
Крім того, фіксували перебої у роботі Apple Pay та Google Pay через технічний збій в «Ощадбанку», «ПУМБ», Ukrsibbank. Водночас Monobank продовжував працювати. Нині усі сервіси відновили роботу.
Обкладинка: «Епіцентр»