Збій у роботі онлайн-сервісів – не працюють «Дія», «Нова пошта», «Ощадбанк» (доповнено)
В Україні стався збій у роботі низки онлайн-сервісів.
Ймовірно, не працює великий об’єкт інфраструктури, який обслуговував фінансові установи, поштового перевізника й інші компанії, зазначив нардеп Олександр Федієнко.
Технічний збій стався через проблеми із живленням у хмарного провайдера De Novo, на якому хостяться сервіси, підтвердив СМО компанії Дмитро Бахмацький у коментарі «ЕП». Основною причиною збою називають відключення світла в дата-центрі. Проблеми виникли під час заміни джерел безперебійного живлення, пояснив Бахмацький.
Що зараз не працює
Застосунок «Дія» не працює через технічні оновлення в одного з великих центрів обробки даних. Станом на 9:30 команда відновлює роботу сервісів. UPD 14:13. «Дія» відновила роботу всіх сервісів.
Також не працює застосунок «Нової пошти» – сервіси не працюють через технічні складнощі на стороні підрядника. У компанії зазначають, що це не хакерська атака. Роботи всіх сервісів обіцяють відновити до 10:00. UPD 10:28. Сервіси «Нової пошти» відновили роботу.
Фіксують перебої у роботі Apple Pay та Google Pay через технічний збій в «Ощадбанку», «ПУМБ», Ukrsibbank.
Також не працює безконтактна оплата проїзду на турнікетах у київському метро. Пасажири можуть скористатися застосунком «Київ Цифровий» або раніше придбаними QR-кодами. UPD 13:15. Оплата банківською картою на турнікетах метро працює у звичайному режимі.
Водночас Monobank продовжує працювати – це підтверджує журналістка Віледжа. «Нас наче не зачепило», – повідомив засновник Monobanky Олег Гороховський.