Стримінговий сервіс Netflix тестує нову технологію пошуку контенту для користувачів, що використовує штучний інтелект, пише Bloomberg.

Пошукова система на базі OpenAI дозволяє шукати контент за значно ширшими запитами, включно з настроєм користувача, а не лише за жанрами або іменами акторів. Після того, як сервіс отримає запит людини, то буде пропонувати варіанти з каталогу Netflix.

Netflix уже давно використовує штучний інтелект і машинне навчання – зокрема, в алгоритмах рекомендацій, які добирають контент на основі історії переглядів користувача.

Компанія досліджує шляхи розширення застосування ШІ як для внутрішніх процесів, так і для кіновиробництва. Співгенеральний директор Тед Сарандос вважає, що ШІ допоможе покращити кіновиробництво, але не замінить творчий персонал – сценаристів чи акторів.

Водночас у компанії з розумінням ставляться до критики використання ШІ. У Голлівуді багато хто стурбований тим, що компанії на кшталт Netflix використовуватимуть ШІ, щоб скоротити кількість працівників та зменшити витрати.

Нова пошукова система наразі доступна в Австралії та Новій Зеландії лише на пристроях iOS. Функцію найближчим часом почнуть тестувати й в інших країнах, зокрема, США. Зазвичай, коли Netflix запускає нову функцію, то розгортає її для всіх клієнтів. Проте у цьому випадку підписники можуть самостійно обрати участь в тестуванні.

   

OpenAI оголосила про запуск функції пам’яті в ChatGPT. Тепер чатбот зможе запам’ятовувати вподобання користувача, щоб давати більш персоналізовані відповіді.