Netflix тестує нову функцію на основі ШІ: контент добиратимуть за настроєм користувача
Стримінговий сервіс Netflix тестує нову технологію пошуку контенту для користувачів, що використовує штучний інтелект, пише Bloomberg.
Пошукова система на базі OpenAI дозволяє шукати контент за значно ширшими запитами, включно з настроєм користувача, а не лише за жанрами або іменами акторів. Після того, як сервіс отримає запит людини, то буде пропонувати варіанти з каталогу Netflix.
Netflix уже давно використовує штучний інтелект і машинне навчання – зокрема, в алгоритмах рекомендацій, які добирають контент на основі історії переглядів користувача.
Компанія досліджує шляхи розширення застосування ШІ як для внутрішніх процесів, так і для кіновиробництва. Співгенеральний директор Тед Сарандос вважає, що ШІ допоможе покращити кіновиробництво, але не замінить творчий персонал – сценаристів чи акторів.
Водночас у компанії з розумінням ставляться до критики використання ШІ. У Голлівуді багато хто стурбований тим, що компанії на кшталт Netflix використовуватимуть ШІ, щоб скоротити кількість працівників та зменшити витрати.
Нова пошукова система наразі доступна в Австралії та Новій Зеландії лише на пристроях iOS. Функцію найближчим часом почнуть тестувати й в інших країнах, зокрема, США. Зазвичай, коли Netflix запускає нову функцію, то розгортає її для всіх клієнтів. Проте у цьому випадку підписники можуть самостійно обрати участь в тестуванні.
OpenAI оголосила про запуск функції пам’яті в ChatGPT. Тепер чатбот зможе запам’ятовувати вподобання користувача, щоб давати більш персоналізовані відповіді.