Укрзалізниця відновила оформлення квитків з пільгами для осіб з інвалідністю після масштабної кібератаки.

Також знову доступні онлайн-табло ключових вокзалів. Крім того, працюють над відновленням верифікації з «Дія.Підпис», моніторингу з автовикупом, пільги для студентів і поверненням «обіймашок» [програми лояльності «Залізні друзі» для пасажирів].

   

23 березня в Укрзалізниці повідомили, що в застосунку й на сайті  тимчасово не працюють онлайн-сервіси. Також наразі не можна купити квитки на потяг у сервісі «Армія+».

24 березня в Києві подвоїли кількість відчинених кас, щоб усі охочі могли придбати квитки. Укрзалізниця обіцяє компенсувати пасажирам незручності через кібератаку.

27 березня Укрзалізниця відновила онлайн-продажі квитків: на це пішло 89 годин. Ми спробували придбати квиток на сайті Укрзалізниці, однак він досі тимчасово не працював. Також Віледж писав, як і де знайти квиток, придбаний до кібератаки на Укрзалізницю.

Обкладинка й фото: Укрзалізниця