Як знайти квиток, придбаний до кібератаки на Укрзалізницю
Як і де знайти квиток, придбаний до кібератаки на Укрзалізницю, пояснили в пресслужбі компанії.
Укрзалізниця відновила роботу онлайн-продажів 27 березня, однак Віледж зʼясував, що придбати квиток через застосунок або сайт досі не можна.

Де шукати квиток
Якщо пасажири лишали свою електронну пошту, то туди, імовірно, надійшов лист від Укрзалізниці з PDF-квитком. Також лист випадково міг надійти в папку «Спам».
Якщо на пошті все ж немає квитка, то фахівці радять приходити на потяг принаймні за 20 хвилин до відправлення. Провідник зможе перевірити транзакцію в мобільному банкінгу або квитанцію про оплату й пустити у вагон.
Що робити, якщо придбали квиток після відновлення онлайн-продажів, але він не надійшов
Якщо під час оплати стався збір, з пасажира зняло кошти, однак квитка досі немає в застосунку або на пошті, варто описати проблему через застосунок у розділі «Зворотний звʼязок». Компанія надішле квиток або поверне гроші.
Якщо пасажир зарезервував кошти для автоматичної купівлі квитка, однак через кібератаку він так і не надійшов, треба заповнити заяву на повернення. Так само через гугл-форму можна повернути кошти за раніше придбаний онлайн-квиток. Повернути квиток можна не пізніше, ніж за годину до відправлення потяга, а кошти повернуться впродовж 30 банківських днів [42 календарні дні].
23 березня в Укрзалізниці повідомили, що в застосунку й на сайті тимчасово не працюють онлайн-сервіси. Також наразі не можна купити квитки на потяг у сервісі «Армія+».
24 березня в Києві подвоїли кількість відчинених кас, щоб усі охочі могли придбати квитки. Укрзалізниця обіцяє компенсувати пасажирам незручності через кібератаку.
27 березня Укрзалізниця відновила онлайн-продажі квитків: на це пішло 89 годин. Ми спробували придбати квиток на сайті Укрзалізниці, однак він досі тимчасово не працює.
Обкладинка й фото: Укрзалізниця, Віледж