YouTube змінює спосіб підрахунку переглядів у Shorts, щоб автори контенту краще розуміли, як працюють їхні відео, пише TechCrunch.

Раніше перегляд зараховували, якщо користувач дивився Shorts певну кількість секунд. Тепер рахуватимуть щоразу, коли відео починає відтворюватися або повторюється. Загалом перегляди Shorts тепер рахуватимуть так само, як TikTok та Instagram Reels.

Автори контенту хочуть більш чітко бачити, наскільки часто дивляться їхні відео, кажуть у YouTube. Тепер вони зможуть краще оцінювати вплив свого контенту. Також загальна кількість переглядів має зрости.

Водночас переглянути скільки людей дивляться відео більш як кілька секунд можна в розділі Advanced Mode у YouTube Analytics. У компанії кажуть, що зміни не вплинуть на заробіток авторів контенту. Оновлення почнуть діяти з 31 березня.

   

У лютому на YouTube з’явився новий показник «Місячна аудиторія», який відображає приблизну кількість унікальних користувачів з усього, які переглянули контент артиста за місяць.