Укрзалізниця відновила онлайн-продажі квитків після масштабної кібератаки: на це пішло 89 годин
Укрзалізниця відновила онлайн-продажі квитків у резервному форматі після масштабної кібератаки.
Сайт і застосунок удалося відновити за 89 годин безперервної роботи, кажуть в Укрзалізниці. Спершу працюватимуть тільки базові функції: продаж і повернення квитків на всі напрямки на наступні 20 діб. Вокзали й каси продовжують працювати в посиленому режимі для підстрахування, а потяги курсують за розкладом.
Архіви квитків, придбаних раніше, у застосунку не доступні: квитки залишаються дійсними, а знайти їх PDF-дублікати можна на електронній пошті, яку вказували в акаунті пасажира.
Для посадки в потяг також можна використати скриншоти квитків із застосунку. Якщо ж знайти квиток не вдається, то на посадці можна показати квитанцію про оплату квитків з банківського застосунку.
В Укрзалізниці додають, що не допустили витоку жодної сенситивної інформації під час кібератаки. Наразі працюють над відновленням усіх інших сервісів, насамперед клієнтських. Водночас можливі тимчасові технічні перебої в роботі через пікові перевантаження сервісу.
23 березня в Укрзалізниці повідомили, що в застосунку й на сайті тимчасово не працюють онлайн-сервіси. Також наразі не можна купити квитки на потяг в сервісі «Армія+».
24 березня в Києві подвоїли кількість відчинених кас, щоб усі охочі могли придбати квитки. Укрзалізниця обіцяє компенсувати пасажирам незручності через кібератаку.