Укрзалізниця обіцяє пасажирам компенсації за кібератаку, що призупинила онлайн-продаж квитків
Укрзалізниця обіцяє компенсувати пасажирам незручності через кібератаку 23 березня, унаслідок якої не можна було купити квитки онлайн.
Що запропонують пасажирам із паперовими квитками, придбаними в період хакерської атаки:
- безплатно скористатися платними залами очікування;
- отримати безплатний чай від працівників у потязі.
У компанії також радять зберігати паперові квитки для «подальших компліментів від залізниці й партнерів на знак вибачень за ситуацію».
Квитки досі треба купувати на касі?
Станом на 26 березня квитки досі не можна придбати онлайн – лише на касі. Додаткові каси запустили в Києві, Вінниці і Львові. Вони працюють без технічних перерв й обідів. У касах можна прибрати квитки на найближчі дати – 26 і 27 березня. Пасажирам радять приходити за квитками з 9:00 до 11:00 та з 14:30 до 16:30.
Наразі над відновленням роботи застосунку й сайту працюють ІТ-фахівці Укрзалізниці, Кібердепартамент СБУ, Державний центр кіберзахисту, Урядова команда реагування на компʼютерні надзвичайні події (CERT-UA) при Держспецзвʼязку, ІТ-команда «Київстар» і всі залучені фахівці.
23 березня в Укрзалізниці повідомили, що в застосунку й на сайті тимчасово не працюють онлайн-сервіси. Також наразі не можна купити квитки на потяг в сервісі «Армія+». Для звʼязку з Укрзалізницею можна використовувати соціальні мережі. Наприклад, писати в коментарях тут.
24 березня в Києві подвоїли кількість відчинених кас, щоб усі охочі могли придбати квитки.