Краще зараз, ніж ніколи. IKEA знімає застарілі тренди для промоції своєї програми лояльності
IKEA знімає застарілі тренди для промоції своєї програми лояльності.
Компанія запустила програму лояльності IKEA Family. Така програма нагород на основі балів не нова для брендів, але IKEA презентувала її з висловом «краще пізно, ніж ніколи». А щоб промотувати, компанія знімає інтернет-флешмоби, які були популярні ще 10 років тому.
Наприклад, працівники беруть участь в челенджі Harlem Shake з 2013 року й танцюють під уривок з однойменної пісні. Також зняли тренд Mannequin Challenge з 2016 року, коли люди в кадрі застигають, а камера продовжує рухатися. І є Bottle Flip, де треба підкинути пляшку води так, щоб вона приземлилася вертикально.
Harlem Shake
Mannequin Challenge
Bottle Flip
Щодо програми лояльності, учасникам пропонують збирати й обмінювати бали, додаткові знижки на товари й доставку, безкоштовний напій під час відвідання магазину IKEA. Програма вже стартувала в Швеції, а до кінця 2025 року має охопити всі країни, де представлений бренд.
IKEA планує відновити роботу в Україні, повідомляв Forbes. Рішення нібито ухвалили ще в травні 2024-го, коли це зробити H&M та магазини Inditex. Ще у 2022 році у компанії зазначали, що зберігають робочі місця для всіх співробітників в Україні.