IKEA знімає застарілі тренди для промоції своєї програми лояльності.

Компанія запустила програму лояльності IKEA Family. Така програма нагород на основі балів не нова для брендів, але IKEA презентувала її з висловом «краще пізно, ніж ніколи». А щоб промотувати, компанія знімає інтернет-флешмоби, які були популярні ще 10 років тому. 

Наприклад, працівники беруть участь в челенджі Harlem Shake з 2013 року й танцюють під уривок з однойменної пісні. Також зняли тренд Mannequin Challenge з 2016 року, коли люди в кадрі застигають, а камера продовжує рухатися. І є Bottle Flip, де треба підкинути пляшку води так, щоб вона приземлилася вертикально. 

Harlem Shake

Mannequin Challenge

Bottle Flip

Щодо програми лояльності, учасникам пропонують збирати й обмінювати бали, додаткові знижки на товари й доставку, безкоштовний напій під час відвідання магазину IKEA. Програма вже стартувала в Швеції, а до кінця 2025 року має охопити всі країни, де представлений бренд. 

   

IKEA планує відновити роботу в Україні, повідомляв Forbes. Рішення нібито ухвалили ще в травні 2024-го, коли це зробити H&M та магазини Inditex. Ще у 2022 році у компанії зазначали, що зберігають робочі місця для всіх співробітників в Україні.