Антон Птушкін закриває свій бренд Wanderlust
Блогер Антон Птушкін закриває свій бренд речей Wanderlust.
Wanderlust запустили у 2021 році, після початку пандемії. «Це історія, що почалася під час ковідної тиші, продовжилася в умовах війни, коли ми пакували посилки під обстрілами, із ліхтариками на лобі, щоб встигнути доставити вам кожне замовлення», – пише тепер команда.
Зараз бренд оголошує про фінальний розпродаж усіх своїх товарів: лонгслівів, футболок, кепок, ліжників і постерів. Більшу частину вже продали, а через велику кількість користувачів сайт тимчасово був недоступним.
Wanderlust пропонував «речі, заряджені на подорожі й перевірені мандрівниками». Серед них були й лоти українських митців і фотографів, речі з багаторічною історією.
Обкладинка: Wanderlust