«Наша компанія не планує працювати в Росії». Чому McDonald’s переєстровує торговельні марки в РФ
McDonald’s переєстровує торговельні марки в Росії. Деякі російські медіа припустили, що в такий спосіб мережа планує повернутися на ринок РФ.
Що кажуть у McDonald’s
Мережа регулярно поновлює право власності своїх торговельних марок у всіх країнах світу. Їх поновлюють навіть у тих країнах, де не вели або припинили вести діяльність, зазначає компанія в коментарі для Ain.
Компанія подала заявки на оновлення торговельних марок у грудні 2024 року – січні 2025-го. McDonald’s робить це для того, щоб сторонні особи, зокрема в Росії, не використовували їхні торговельної марки.
«Наша позиція чітка й залишається незмінною. McDonald’s – один із перших великих міжнародних бізнесів, які повністю вийшли з Росії. Ми продали всі ресторани в країні-агресорці одразу після початку повномасштабного вторгнення в Україну. Сьогодні наша компанія не працює й не планує працювати в Росії», – кажуть у коментарі для Віледжа.
- У березні 2022 року компанія McDonald’s повідомила, що тимчасово закриває всі ресторани в Росії. У травні того ж року вона оголосила про розпродаж бізнесу й вихід з ринку Росії.
- McDonald’s також закрив ресторани в Україні від початку повномасштабної війни. Але вже в серпні 2022 року компанія повідомила про плани відновити роботу закладів в Україні.
- Наразі в Україні є 124 ресторани McDonald’s, з яких працюють 109, а ще 15 – тимчасово закриті. Ми розпитали, як на ринок тоді вплинула відсутність фастфуд-гіганта.
Обкладинка: McDonald’s