Instagram запускає «пробні Reels», які не бачитимуть підписники після публікації, повідомляє Meta.

Reels показуватимуться у стрічці лише для тих, хто не підписаний на акаунт. Так можна перевірити, як працює контент, а вже потім поділитися ним зі своїми підписниками. Це зробили, щоб дати змогу авторам тестувати новий контент і не відчувати тиску з боку авдиторії. Так Instagram намагається отримати перевагу над TikTok.

Як це працює
  • Спочатку потрібно створити Reels
  • Обрати опцію «Пробна версія»
  • Натиснути «Поділитися»

Після цього відео стане доступним для тих, хто не є підписником, і не з’явиться в основній сітці їхнього профілю. Водночас підписники зможуть побачити пробний ролик, якщо хтось поділиться цим відео безпосередньо з ним.

Через 24 години автори можуть побачити статистику — скільки переглядів, вподобань, коментарів і поширень отримав ролик. Після цього можна архівувати відео або опублікувати у своєму профілі, щоб поділитися ним зі своїми підписниками.

Нова функція стане доступною для власників професійних акаунтів в Instagram протягом кількох наступних тижнів. Більше про функцію можна дізнатися за посиланням.

   

  • Сервіс для коротких відео Instagram Reels з'явився в Україні у серпні 2022 року. У липні 2024 року Instagram дозволив додавати 20 різних аудіотреків до одного Reels за допомогою функції «Додати до міксу». Також користувачі в Instagram можуть залишати нотатки на дописах і Reels. Крім того, Instagram створив фірмовий звук, який буде лунати в кінці кожного Reels.

Обкладинка й фото: Meta