Компанія Coca-Cola відмовилась зменшити використання пластику й «тихо» видалила свою обіцянку, повідомляє The Guardian.

Компанія є одним зі світових брендів, які найбільше забруднюють довкілля. У 2022-му Coca-Cola обіцяла продавати 25% своїх напоїв у скляних і пластикових багаторазових пляшках, щоб зменшити кількість використання пластику. Однак напередодні саміту в питань пластику компанія «тихо» видалила свою обіцянку із сайту.

Тепер у компанії кажуть, що прагнуть використовувати 35-40% переробленого матеріалу в первинній упаковці (скло, пластик, алюміній), враховуючи збільшення використання переробленого пластику до 30-35% у всьому світі. Спершу ж компанія обіцяла використовувати 50% перероблених матеріалів до 2030-го.

«Останнє рішення компанії [видалення обіцянки] – це майстер-клас із зеленого миття і заповнення планети більшою кількістю пластику, який вони навіть не можуть ефективно збирати й переробляти», – кажуть представники кампанії «Звільнитися від пластику». Активісти закликають компанію перейти із пляшок з переробленого пластику на багаторазові через те, що «перероблені одноразові вироби все одно забруднюють навколишнє середовище». 

   

  • Компанія Lego планує замінити пластик на основі з нафти у своїх конструкторах на дорожчий, але відновлювальний і перероблювальний пластик до 2032 року. 
  • Австралійський стартап виготовляє чашки для кави, які можна з’їсти. Контейнер має смак несолодкого пшеничного печива, а також може збільшити вартість чашки кави на винос на один австралійський долар.

Обкладинка: huzzahs (Flickr)