55% міжнародних брендів продовжують співпрацювати з Росією – дослідження
Майже 55% міжнародних брендів продовжують співпрацювати з Росією, ідеться у дослідженні KSE Institute. Це 2200 компаній, що є у базі KSE.
Лише 440 компаній повністю вийшли з російського ринку. Це 11% від загальної кількості у базі інститут або 27% від компаній, що отримували дохід у Росії з 2021-го.
Зокрема експерти з’ясували, що в жовтні 11 компаній припинили бізнес у Росії. Сім компаній, зокрема Unilever, продали свої бізнеси. Ліквідували свою роботу ще чотири: виробник замків Abloy LLC, постачальник обладнання для пакування харчових продуктів Ishida, норвезьке підприємство Kongsberg Maritime та італійський бренд одягу Moncler.
Повне дослідження доступне тут. Дізнатися, чи продовжує бренд або компанія працювати в Росії, можна в додатку в Apple Store або в Telegram-боті.
- Це 70-те щомісячне дослідження KSE Institute, яке проводять з початку повномасштабного вторгнення РФ в Україну в межах проєкту SelfSanctions. Експерти збирають інформацію про іноземні компанії, які працюють, обмежують або припиняють свою діяльність на російському ринку.
- Наприкінці жовтня компанія Французька мережа гіпермаркетів «Ашан» заявила, що збирається йти з російського ринку через тиск проти РФ на компанію. Переговори щодо продажу вже на фінальній стадії, однак ім’я остаточного покупця поки що не розголошують.