55% міжнародних брендів продовжують співпрацювати з Росією – дослідження
Майже 55% міжнародних брендів продовжують співпрацювати з Росією, ідеться в дослідженні KSE Institute. Це 2200 компаній, що є в базі KSE.
Лише 440 компаній повністю вийшли з російського ринку. Це 11% від загальної кількості в базі інститут або 27% від компаній, що отримували дохід у Росії з 2021-го.
Зокрема, експерти з’ясували, що в жовтні 11 компаній припинили бізнес у Росії. Сім компаній, зокрема Unilever, продали свої бізнеси. Ліквідували свою роботу ще чотири: виробник замків Abloy LLC, постачальник обладнання для пакування харчових продуктів Ishida, норвезьке підприємство Kongsberg Maritime й італійський бренд одягу Moncler.
Повне дослідження доступне тут. Дізнатися, чи продовжує бренд або компанія працювати в Росії, можна в застосунку в Apple Store або в Telegram-боті.
- Це 70-те щомісячне дослідження KSE Institute, яке проводять з початку повномасштабного вторгнення РФ в Україну в межах проєкту SelfSanctions. Експерти збирають інформацію про іноземні компанії, які працюють, обмежують або припиняють свою діяльність на російському ринку.
- Наприкінці жовтня компанія Французька мережа гіпермаркетів «Ашан» заявила, що збирається йти з російського ринку через тиск проти РФ на компанію. Переговори щодо продажу вже на фінальній стадії, однак ім’я остаточного покупця поки що не розголошують.