У 2024 році продажі предметів особистої розкоші впадуть на 2%, за даними консалтингової компанії Bain, передає Reuters. Це стане одним з найгірших показників за всю історію спостережень.

Продажі в Китаї скоротилися на 20–22%. За винятком пандемії це вперше з часів кризи 2008–2009 року, коли відповідна індустрія впала, кажуть у Bain.

Світові продажі одягу, аксесуарів і косметики не будуть змінюватися під час новорічних свят. Водночас показники Китаю продовжать падати, вважають у компанії.

Багато клієнтів відмовляються купувати речі через збільшення вартості й зменшення довіри споживачів на тлі війн і спаду економіки. База клієнтів скоротилася на 50 мільйонів за останні два роки.

Також цього року збільшилася роздрібна торгівля. Це є ще однією ознакою того, що споживачі менше купують предмети розкоші через зростання цін. Крім того, зростання ринку частково залежить від стратегій, які обирають бренди.

У Bain кажуть, що у 2025 році сектор товарів розкоші зросте від 0% до 4% за умови сталого обмінного курсу в Європі й Америці. Водночас Китай зможе відновити рівень продажів лише в другій половині року, прогнозує Bain.

На відміну від витрат на особисті товари, витрати у сфері гостинності зростуть у 2024 році, вважає Bain.

   

  • Ми зібрали для вас пʼять історій про запуск бізнесу від людей, які запустили його під час повномасштабного вторгнення.