«Сільпо» запускає підписку на кешбек балобонусами й доставку. Як це працює
Мережа супермаркетів «Сільпо» запускає першу в українському ритейлі підписку «Плюхс» на кешбек балобонусами й доставку, повідомляє пресслужба компанії.
За фіксовану суму активні користувачі програми лояльності «Власний рахунок» отримають доступ до низки бонусів.
Що дає підписка «Плюхс»:
- чотири доставки на місяць із «Сільпо» по місту за одну гривню;
- 4% кешбеку балобонусами за всі неакційні товари;
- 16% кешбеку балобонусами на власну випічку й каву від «Сільпо».
1 балобонус дорівнює 1 гривні на товари в «Сільпо», які повертають на рахунок покупця. Щоби отримати 1 балобонус, треба купити продукти на сто гривень. «Якщо покупка обійшлась у 150 гривень, повернуть 1,5 балобонуса й так далі», – додають на сайті.
Як оформити підписку
Підписка «Власний Рахунок Плюс» доступна для всіх покупців магазину з 14 жовтня. Перший місяць користування коштує одну гривню, надалі фіксована сума підписки становитиме 149 гривень на місяць.
Оформити підписку можна на сайті. Розробники створили спеціальний кабінет, де можна керувати підпискою, переглядати статус і ліміти винагород. Ці функції також планують перенести в мобільний застосунок «Сільпо».
- Три супермаркети «Сільпо» ввійшли до переліку найкращих магазинів Європи. Це магазин у стилі неофолк, який відкрили у Львові; «Сільпо» у стилі «Гоблінкор» у Білогородці й магазин, присвячений гутництву (мистецтво склодувів) у Яворові.
- А напередодні «Сільпо» разом із психологинею Світланою Ройз розробили проєкт «Той самий знак» із позитивними посланнями для покупців. Їх можна побачити на різних носіях: вони звучатимуть по радіо, їх розмістили на візочках, дверях, шафках, касах самообслуговування, «антитривожних» сміттєвих відрах, холодильниках.
Фото й обкладинка: «Сільпо»