Шведська компанія IKEA почне переривати перегляд серіалів на Netflix і погрожуватиме глядачам після опівночі, пише французьке видання Creapills. 

Такі рекламні паузи з’являтимуться, якщо люди продовжуватимуть перегляд серіалів після опівночі. Щоби змусити людей іти спати, бренд грозитиметься розказати основні моменти сюжету. 

Якщо ж і це не спрацює, за годину з’явиться нова реклама бренда. Працівник IKEA попередить, що інтерфейс може змінитися на шведську мову, а також запропонує придбати матрац бренда.

Так планують привернути увагу до продукції IKEA, зокрема до їхніх матраців, і підкреслити важливість здорового сну. За даними досліджень, десять мільйонів французів використовують снодійні, щоб заснути, а 88% хочуть спати більше.

   

Спойлери як маркетинговий інструмент використовують уже не вперше. Зокрема, у 2021-му творці серіалу «Паперовий будиночок» розміщували спойлери до серіалу прямо на вулицях, щоб люди не виходити з дому під час пандемії Covid-19. 

Обкладинка: cannovia