Тепер не треба вводити свої дані щоразу під час онлайн-замовлень. Monobank запускає нову функцію
Monobank запускає нову функцію: тепер не треба вводити свої дані вручну під час онлайн-замовлень, пише співзасновник Олег Гороховський.
Щоразу сайти запитують імʼя, телефон, e-mail, відділення пошти, а інколи індекс й адресу. Щоб оформлювати замовлення швидше, команда запускає Mono Checkout – кнопку замовлень на сайті.
Як це працюватиме?
Кнопка Mono Checkout може бути в кошику або в картці товару магазину, який підключить собі цю функцію. Під час оформлення замовлення людині потрібно буде лише авторизуватися через застосунок Monobank і всі її дані заповнять автоматично: ім’я, номер і відділення пошти.
Також буде зʼявлятися інформація про найближче відділення або можливість зберегти «улюблене». Оплатили замовлення можна буде карткою будь-якого банку або оформити покупку частинами. Підключити й протестувати функцію вже можна за посиланням.
Раніше Monobank дозволив залишати відгуки на магазини й побажання для них. За потреби можна поділитися своїм номером й електронною поштою, щоб заклад міг звʼязатися у відповідь.
Обкладинка й фото: Monobank