Компанії Coca-Cola й Oreo анонсували випуск спільних продуктів. 

У межах колаборації вони презентують печиво Oreo, яке складатиметься з двох традиційних шматочків шоколадного печива, але зі смаком Coca-Cola. Між ними буде білий крем з червоними їстівними блискітками. Бренди також готують напій Zero Sugar, який матиме смак Coca-Cola й печива Oreo.

Їхнє паковання буде чорно-білого кольору, а на продукти додадуть символіку брендів – тиснення на печиві, зокрема. Окрім того, на пакованні буде QR-код, за яким можна буде створити власний плейліст на Spotify.

Ці продукти можна буде придбати з вересня в 35 країнах, зокрема в США, Канаді, Китаю, Мексиці й Бразилії.

   

Українські бренди також запускають колаборації. Зокрема, Monobank і «Живчик» представили безалкогольний напій із соком яблука й екстрактом валеріани. «На старті ідеї смаків були радикальні: капуста, лобстери, чорна ікра, смак дитинства, смак грошей (не питайте, що це значить)», – розповідали в команді.

Обкладинка й фото: Coca-Cola