Відгуки на магазини тепер можна залишати у Monobank
Відгуки на магазини тепер можна залишати у Monobank, пише співзасновник банку Олег Гороховський.
Користувачі Monobank можуть залишати відгуки та побажання іншим компаніям у застосунку. Цей фідбек буде почутий, а бізнеси, що підключені до сервісу, обіцяють швидко реагувати на коментарі, пояснює Гороховський.
Як це працює
- Потрібно відкрити деталі транзакції й натиснути «Залишити відгук про магазин»;
- Оцінити покупку та залишити коментар;
- За потреби, поділитися номером й електронною поштою, щоб заклад міг зв'язатися у відповідь.

Така функція вже працює для оплат у мережі мультимаркетів «Аврора», WOG та «АНЦ». Для активації таких відгуків бізнес просять звертатися на пошту [email protected].
Напередодні у Monobank запустили сервіс для підприємств, в якому можна відкрити рахунки для компанії. У «Mono Бізнес» можна повністю дистанційно відкрити рахунок. Сервіс також передбачає безкоштовні платежі на рахунки будь-яких банків та єдиний тариф – 1000 гривень на місяць.
Обкладинка й фото: Олег Гороховський