Кому доступне бронювання в «Дії» й що робити, якщо вже подали заявку офлайн – пояснення Мінцифри
Кому доступне бронювання в «Дії» й що робити, якщо вже подали заявку офлайн, пояснює Мінцифри.
Кому зараз доступне бронювання в «Дії»?
Працівникам критично важливих підприємств і тих, які забезпечують потреби Сил оборони. Згодом перелік розширюватимуть. Зокрема, в наступних оновленнях з'явиться можливість забронювати власника або бенефіціатора.
Як це працює?
- Керівники держустанов й компаній подають списки військовозобов'язаних на бронювання і засвідчують заяву електронним підписом;
- Система онлайн перевіряє, чи підприємство є критично важливим, працівник офіційно працевлаштований і дані працівника є в реєстрі «Оберіг»;
- «Дія» надішле сповіщення керівнику про результат розгляду протягом доби;
- Якщо відповідь позитивна, у працівника оновиться інформація у застосунку «Резерв+». Також витяг про бронювання можна буде завантажити на порталі й за потреби роздрукувати.
Що робити, якщо в сервісі відображається неправильна кількість працівників?
«Дія» відображає інформацію, яку роботодавець подав у пенсійний фонд. Якщо є помилка, треба перевірити дані на портал ПФУ. Також треба зайти на портал «Дія» та перевірити відомості про військовозобов'язаних працівників з реєстру «Оберіг».
Якщо працевлаштували, звільнили або перевели працівника після 14 червня, треба до 31 липня скористатися сервісом на порталі «Дія»:
- «Відомості про трудові відносини (оперативне подання інформації)»;
- «Повідомлення про зміни в трудових відносинах».
Протягом двох діб інформація оновиться. Далі, якщо звільняєте чи працевлаштовуєте працівника, треба обов'язково повідомити ПФУ не пізніше наступного дня, як відбулися зміни. Тоді в «Дії» буде відображатися коректна інформація.
Чи можна забронювати працівників через «Дію», якщо вже подали заявку офлайн?
Так, якщо рішення щодо заявки офлайн ще не ухвалили. Якщо бронювання підтвердили в «Дії», треба повідомити про це організації, до якої подавали офлайн-заяву, щоби вони не опрацьовували запит. Якщо ж держорган уже підтвердив бронювання та додав цю інформацію до реєстру, отримати послугу онлайн не вдасться.
«Бронювали працівника у нашій компанії, але у відомостях з реєстру військовозобов'язаних вказано, що він має бронювання в іншому підприємстві». Що робити?
Це означає, що коли оператори ТЦК вносили інформацію про бронювання, то вказали ЄДРПОУ компанії з помилкою. На бронювання і підрахунок кількості доступних для нього працівників це не впливає. Коли термін закінчиться, треба буде подати заявки щодо цих людей повторно через портал «Дія», із правильним номером ЄДРПОУ.
Перший етап електронного бронювання від мобілізації військовозобов'язаних працівників у «Дії» запустили в липні. Весь процес електронного бронювання від мобілізації триває до години. Станом на 17 липня у межах бета-тестування вже забронювали 929 працівників онлайн.
Оновити військово-облікові дані усім військовозобов'язаним треба було до 16 липня. Тих, хто не оновить свої дані вчасно, можуть притягнути до адміністративної відповідальності зі штрафами від 17 000 до 25 000 гривень.
Їх не будуть виписувати всім автоматично. Утім чоловіків призовного віку, які не оновили дані, не будуть випускати за кордон. Якщо є право перетнути кордон через відстрочення від призову чи виключення з військового обліку за станом здоров’я, то ця інформація має бути зазначена у військово-обліковому документі.
Обкладинка й фото: Мінцифри