У роботі компаній «Нова пошта»Vodafone і Sense Bank сталися масові збої.

«Нова Пошта»

Про збій у роботі «Нової пошти» повідомила пресслужба компанії о 9:10. «У зв’язку із деякими програмними оновленнями стався технічний збій у роботі системи з обслуговуванням клієнтів», – зазначили у компанії. 

О 10:13 «Нова пошта» повідомила, що всі клієнтські системи та сервіси відновили. Зокрема, налагодили термінальну логістику та завантаження в поштомати, відновили роботу РМО.

Vodafone

У мережі користувачі повідомили про проблеми в роботі мобільного оператора. Зокрема, це підтверджують і кореспонденти The Village Україна. 

«Протягом години спостерігались складнощі в отриманні послуг у частини абонентів Vodafone в усіх регіонах України», – зазначили в компанії. Наразі фахівці відновлюють доступ до основних послуг. Причина – збій у роботі глобальних інформаційних систем.

Sense Bank

У цифровому банку також стався збій. Зокрема, не працює:

  • відображення продуктів, карток і рахунків;
  • перекази й обмін валют;
  • оплата послуг;
  • покупка облігацій та автоцивілки;
  • відкриття депозитів і кредитів;
  • збірки та довідки.

У банку повідомили, що за допомогою можна звернутися у будь-якій соцмережі або скористатися чатом підтримки.

Monobank

У роботі Monobank фіксують «помилки в роботі в застосунку». Олег Гороховський зазначив, що в усьому світі стався глобальний IT-збій, пов’язаний із взаємодією антивірусу Crowdstrike та Windows. «Безліч компаній у нокдауні», – написав співзасновник Monobank.

Що відомо про IT-збій у світі?

У роботі компаній по всьому світу фіксують масштабні збої, зазначають у The Guardian. 

Зокрема проблеми є в роботі ОС Windows, Лондонської біржі, банків, сотень компаній, авіакомпанії United Airlines, Delta Airlines і American Airlines, системи аеропортів Іспанії, Ірландії, Австралії та інших країн. 

Австралійська компанія AGL Energy Ltd повідомила, що фіксує системні проблеми через збій CrowdStrike.

Усі комп’ютери з Windows, на яких відновлена програма CrowdStrike, не працюють, зазначили в Bloombreg. Користувачі масово повідомляють про «синій екран смерті».

Перші збої помітили ввечері в четвер у США. Денверська Frontier Airlines, підрозділ Frontier Group Holdings Inc., припинила рейси більш ніж на дві години. Авіакомпанія зняла загальнонаціональну паузу на вильоти та розпочала процес відновлення польотів із 23:00 (за місцевим часом).

В Азії японські користувачі почали повідомляти про збої в службах, враховуючи Microsoft 365 у другій половині дня (за місцевим часом). Авіакомпанії в аеропортах Мумбаї та Гонконгу повернулися до ручної реєстрації пасажирів.

Останні збої виникли одразу після того, як Microsoft заявила, що усунула збій хмарних служб Azure. Сторінки статусу компанії раніше показували, що Azure та Microsoft 365 зазнали проблем протягом кількох годин.

Авіакомпанії American Airlines, United і Delta призупинили польоти через проблеми зі зв'язком, пише ABC News. Також аеропорт Мельбурна в Австралії повідомляє про «глобальні технологічні проблеми».