Відтепер сервіси на платформі чесько-українського фудтех-стартапу Choice можуть приймати оплату через Monobank.

Choice інтегрував Monobank як платіжну систему в сервіс, тобто ресторан може мати єдиний еквайринг і для оплат та платежів за QR-кодом, і замовлень на власній доставці. Також у B2C-застосунку Monobank [business-to-consumer] доступні меню і від Choice, і від Expirenza.

«Це зручно для ресторатора, бо не треба відкривати рахунки в декількох банках», – пояснює співзасновник Choice Володимир Оляніцький. Раніше заклади, які користувалися платформою, мали обирати між еквайрингами «ПриватБанку» й Fondy [з кінця квітня останній сервіс заблокували через рішення Нацбанку]. 

   

Choice – стартап, який заснували Володимир Оляніцький й Олексій Ільяшу 2020 році під час пандемії COVID-19. Це платформа, що дозволяє створити власні онлайн-меню, сайти й застосунки, а також розвивати доставлення їжі.

   

У квітні фудтех-стартап Choice і ресторатор Ігор Сухомлин (Mimosa Burger,«Автостанція»Fish and Pussycat«Балувана Галя», канал «Новини Бессарабки») запустили медіа для рестораторів «Майонез». Там діляться вакансіями, порадами, мануалами й чеклістами від «топових гравців ринку», також переповідають лонгріди про глобальні тренди індустрії як від нішевих, так і глобальних англомовних видань.