Питна вода, продукти й донейти: як український бізнес підтримує «Охматдит» після масованого удару
Російська армія завдала ракетного удару по дитячій лікарні «Охматдит» у Києві вранці 8 липня. Ось як українські бізнеси підтримують киян, зокрема дитячу лікарню, після масованого ракетного удару вранці 8 липня.
Нематеріальна допомога бізнесів
Українська компанія будівельних інструментів Dnipro-M надає інструменти людям, які розбирають завали дитячої лікарні. До найближчих відділень магазину й до самої лікарні також підвозили рукавиці.
Безкоштовно забирати питну воду у власну тару можна в магазинах «Фора» поруч із лікарнею в аквабоксах від DWT Aqua.
Кафе «Марія» збирає продукти для постраждалих в «Охматдиті». Автівки до лікарні не пускають, тож працівники «Марії» відносять усе необхідне особисто.
Матеріальна допомога бізнесів
Фонд «Охматдиту» залишив QR-код для благодійних внесків. «Нова пошта» переказала до фонду 1 мільйон гривень. Видавництва «А-ба-ба-га-ла-ма-га» й «Віхола» переказали 400 тисяч і 20 тисяч гривень відповідно.
Пекарня Bakehouse передасть 50% прибутку на потреби підопічних фонду «Таблеточки», які наразі перебувають в «Охматдиті».
Інтернет-магазин Dodo Socks усю виручку з інтернет-замовлень за сьогодні передасть на підтримку лікарню.
Мобільний оператор «Київстар» передав 10 мільйонів гривень на допомогу «Охматдиту».
Гурт «Океан Ельзи» також переказав 100 тисяч для дитячої лікарні.
Збір на 100 мільйонів для «Охматдиту»
Збір на 100 мільйонів гривень на потреби дитячої лікарні «Охматдит» запустили «Монобанк» разом із United24.
До збору долучилися українські бізнеси,:
- мультимаркет «Аврора» – 5 мільйонів гривень;
- мережа магазинів «Сільпо» – 1 мільйон гривень;
- мережа супермаркетів «Варус» – 1 мільйон гривень;
- офіційний дилер BMW «АВТ Баварія» – 10 мільйонів гривень;
- «А-Банк» – 1 мільйон гривень;
- «Акордбанк» – 1 мільйон гривень;
- «Монобанк» – 5 мільйонів гривень;
- компанія Uber – 2 мільйони гривень;
- група ІТ-компаній Netpeak Group (Kiss My Apps, Netpeak Agencies Group, Tonti Laguna Group й агентства Inweb) – 2 мільйони гривень;
- маркетплейс «Алло» – 1 мільйон гривень;
- мережа магазинів «Фора» – 1 мільйон гривень;
- онлайн-платформа Grammarly – 20 мільйонів гривень;
- компанія «Автострада» – 5 мільйонів гривень;
- телеграм-канал «Труха» – 1 мільйон гривень;
- спільнота телеграм-каналу «Інсайдер UA» – 2 мільйони гривень.
За три години збору зібрали 100 мільйонів гривень на допомогу дитячої лікарні, повідомляє Олег Гороховський. Однак збір продовжується.
Бренд одягу Sil переказує 100% з продажу одягу розміру xs на відновлення дитячої лікарні. Бренд жіночої білизни Urso Intimates долучився до збору на потреби підопічних фонду «Таблеточки» й «Охматдит». Вони перекажуть до фонду 100% від усіх сьогоднішніх замовлень.
The Village Україна писав про те, як можна допомогти дитячій лікарні «Охматдит». Там актуальні й перевірені збори.
Фото: кафе «Марія», «Монобанк», Святослав Вакарчук