Skvot випустив першу з трьох серій серіалу про українську рекламу «Три в одному». 

У першій серії «Бізнес» ідеться про період від 1970-х років і до сьогодні. Тут Андрій Федорів, Денис Келеберденко, Ярослав Сердюк й інші гравці українського рекламного ринку пояснюють, як від «реклами матраців по ТБ ми дійшли до «Каннських левів».

Другий епізод «Держава» про патріотичну рекламу, співпрацю «креативу» з державою й феномен зборів вийде 26 червня. А остання третя серія «Люди» про хейт і критику в рекламній індустрії буде доступний з 10 липня. Їх також можна буде переглянути на YouTube. 

«Серіал «Три в одному» – це не просто розповідь про рекламну індустрію. Це також історія про становлення великих бізнесів, які потужно проявили себе в складні часи», – коментує співзасновниця Skvot Інна Чут. 

   

Випуск серіалу Skvot анонсував у травні. «Три в одному – поширене рекламне кліше. Кава з вершками й цукром чи крем, який одночасно зволожить, захистить і розгладить зморшки, – усе найкраще в одному флаконі», – пояснювали в команді. Режисером став Ілля Михайлусь, а продюсерами – Максим Сердюк й Артем Григорян (KNIFE! Films).