Соціальна мережа TikTok схвалила рекламу, що має політичну дезінформацію, напередодні виборів у ЄС, повідомляє Euractiv.

Компанія Global Witness створила 16 рекламних оголошень з неправдивою інформацією про вибори в ЄС. Оголошення були спрямовані на ірландську аудиторію, компанія намагалась отримати схвалення на їх публікацію в TikTok, YouTube й X (раніше – Twitter).

TikTok схвалив усі 16 публікацій, YouTube – 14, а X відфільтрував оголошення й призупинив дію фейкових акаунтів, зазначає Euractiv. Фейкові оголошення містили інформацію, зокрема попередження про небезпеку насильства на виборчих дільницях і сплеск інфекційних захворювань, через що виборців закликали залишитись удома.

Крім того, реклама поширювала фейкове повідомлення про підвищення віку виборців до 21 року й закликала голосувати електронною поштою, що не дозволено на європейських виборах. У Global Witness заявили, що видалили фальшиву рекламу після отримання повідомлення від TikTok про те, що оголошення були прийняті до публікації.

Соцмережа визнала, що відповідна реклама порушує її політику. Також ByteDance заявили, що системи компанії ідентифікували порушення, але рекламу схвалили через «людську помилку» модератора.

Вибори в Європарламент триватимуть з 6 по 9 червня, громадяни Євросоюзу обиратимуть 720 членів парламенту з усіх держав-членів. Це перші вибори після виходу Великої Британії зі складу Європейського Союзу.

   

У березні в Палаті представників США представили законопроєкт, який пропонує заборонити китайську соцмережу TikTok. Законопроєкт подали, «щоб захистити американців від програм, які контролюють іноземні противники». У проєкті зазначають, що застосунок загрожує національній безпеці.