В Instagram тестують функцію, завдяки якій користувачі не зможуть пропускати рекламні оголошення, пише TechCrunch з посиланням на представника Meta.

Рекламні оголошення матимуть таймер зворотного відліку, який не дозволятиме користувачам прогортувати рекламу або переглядати щось інше, поки триває оголошення.

Завдяки новій функцій соцмережа стане схожою на безкоштовну версію YouTube, яка вимагає переглядати рекламу перед відео й під час, зазначає TechCrunch. «Ми завжди тестуємо формати, які можуть принести користь рекламодавцям. За результатами тестування ми повідомимо про те, чи будуть офіційні зміни в Instagram», – каже представник Meta.

Функцію «рекламної паузи» також помітив користувач Ден Леві, який опублікував відповідний скриншот в X (раніше – Twitter). У коментарях під дописом інші користувачі також зазначили, що вже стикалися з цією функцією.

 

У рекомендаціях Instagram надаватимуть перевагу оригінальному контенту й обліковим записам із невеликою кількістю підписників. Соцмережа видалятиме з рекомендацій дописи акаунтів, які публікують контент інших користувачів без згадки про авторство.

Обкладинка: Bryce Durbin