Monobank створив власний дизайн паковання «Нової пошти» для своїх посилок, пише співзасновник банку Олег Гороховський.

За його словами, так отримання картки намагаються перетворити на «маленьке свято». «Тепер, коли ви забираєте посилку від Mono, виглядаєте трохи особливішим, ніж інші. Ну і принт теж може підняти настрій», – коментує Гороховський.

Окрім того, додає він, «Нова пошта» зробила кобрендингові пакети окремою послугою для бізнесу. 

   

Раніше Monobank і «Живчик» створили безалкогольний напій із соком яблука й екстрактом валеріани. Ця ідея зʼявилася під час роботи над стікерами, які Monobank вкладає в коробки з картками, розповідає маркетинг-директор банку Анатолій Рогальський для The Village Україна.

Обкладинка й фото: Олег Гороховський