Користувачі Viber зможуть дізнатися зміст непрочитаних повідомлень у форматі резюме
Месенджер Viber японської компанії Rakuten Group запускає нову функцію на основі ШІ, завдяки якій користувачі зможуть дізнаватися зміст непрочитаних повідомлень у форматі стислого резюме.
Функція має назву «Стислий виклад чату», її розробили на базі технології OpenAI. Технологія може аналізувати від пʼяти до 100 непрочитаних повідомлень у груповому чаті й виокремлювати з них основне в одному резюме.

Зараз функція доступна лише для групових обговорень, вона автоматично зʼявлятиметься під час відкриття чату, де є більше, ніж пʼять непрочитаних повідомлень, зазначає Ain.
Функцію тестують для 10% користувачів iOS та Android в Україні й інших країнах, зокрема в США, Японії, Болгарії, Польщі, Філіппінах. Також нова функція підтримує понад 50 мов, серед яких й українську.
Японська компанія Rakuten Group, яка є власником застосунку Viber, відкрила офіс у Києві й планує стати резидентом «Дія.City». Відкриття офісу в столиці дозволить працювати трьом компаніям Rakuten разом, а саме: Rakuten Viber, Rakuten Advertising і Rakuten Rewards – які вже мають команди з розроблення й маркетингу в Києві й Одесі.