Не лише чайові, а й «бойові»: сервіс Expirenza запустив нову функцію донейтів для військових
Заклади, які працюють з Expirenza, можуть підключити сервіс «Бойові», щоб відвідувачі залишали не лише чайові, а й «бойові» для військових, повідомив співзасновник Monobank Олег Гороховський.
Під час оплати рахунку за QR-кодом у закладах, які активують сервіс «Бойові», на екрані смартфона зʼявиться віконце, де відвідувачі можуть переказати кошти на потреби війська. Екран «Бойові» висвітлюватиметься після екрана чайових. Відвідувачі можуть переказати 5, 10, 15 відсотків від суми замовлення або обрати суму самостійно.
Кожен заклад може додати власну банку збору, щоб кошти надходили конкретним підрозділам або військовим, яким допомагає бізнес.
«Щомісяця українці залишають більше ста мільйонів гривень чайових як подяка в кафе й ресторанах. Ми хочемо стати першою країною у світі, яка зробить щоденною звичкою не лише чайові, а й «бойові», – кажуть організатори.
Заклади можуть звернутись до акаунт-менеджера, щоб приєднатися до сервісу «Бойові». Зареєструватися в Expirenza by Mono можна за посиланням.
Сервіс Expirenza заснували кияни Олександр Гудков і Михайло Селецький у 2019 році, Monobank придбав його у 2021-му. Застосунок Expirenza by Mono об’єднає оплату в закладах від Monobank і сервіси Expirenza.