«Укрзалізниця» запускає сервіс претензійного повернення квитків. Як це працює
«Укрзалізниця» запускає сервіс претензійного повернення квитків, тобто тепер квиток можна здати, якщо його повернення в режимі онлайн не доступне.
Що таке «претензійний квиток»
Такі квитки оформлюють лише за наявності відповідних відміток й у випадках, якщо пасажир:
- не використав квиток через хворобу або нещасний випадок і повертає квитки пізніше, ніж за годину після відправлення потяга;
- проїхав тільки частину дороги, не використавши квиток повністю;
- повертає невикористані квитки, сплачені банківською карткою в касі з формуванням акту про повернення;
- повертає невикористані квитки, придбані в Україні, але чинні за кордоном;
- повертає групове замовлення (повністю або частково);
- повертає квитки за поїздку, скасовану з причин, які залежать від залізниці;
- був переведений у вагон нижчої категорії, ніж зазначено в його квитку, і прагне отримати різницю у вартості квитка.
Раніше, щоб оформити претензійне повернення квитків, потрібно було заповнити паперову заяву.
Щоб повернути претензійний квиток, потрібно обрати вкладку «Претензійне повернення квитків» на сайті; заповнити електронний бланк заяви відповідно до інструкції, підписати заяву за допомогою «Дія.Підпису» й дочекатися результатів розгляду заяви. Оформлювати таку заяву можна з будь-якої точки світу, кажуть в «Укрзалізниці».
Крім того, зараз доопрацьовують сервіс повернення паперових квитків, придбаних у касі, він стане доступним пізніше, додає перевізник.
У грудні 2023 року «Укрзалізниця» запустила сервіс спецзамовлення квитків для військовослужбовців. На цьому сайті військові зможуть забронювати квитки онлайн у разі їх відсутності в продажу. Військовослужбовці можуть бронювати квитки як для себе, так і для побратимів, з якими разом збираються в дорогу.