«Укрзалізниця» запускає сервіс претензійного повернення квитків, тобто тепер квиток можна здати, якщо його повернення в режимі онлайн не доступне.

Що таке «претензійний квиток»

Такі квитки оформлюють лише за наявності відповідних відміток й у випадках, якщо пасажир:

  • не використав квиток через хворобу або нещасний випадок і повертає квитки пізніше, ніж за годину після відправлення потяга;
  • проїхав тільки частину дороги, не використавши квиток повністю;
  • повертає невикористані квитки, сплачені банківською карткою в касі з формуванням акту про повернення;
  • повертає невикористані квитки, придбані в Україні, але чинні за кордоном;
  • повертає групове замовлення (повністю або частково);
  • повертає квитки за поїздку, скасовану з причин, які залежать від залізниці;
  • був переведений у вагон нижчої категорії, ніж зазначено в його квитку, і прагне отримати різницю у вартості квитка.

Раніше, щоб оформити претензійне повернення квитків, потрібно було заповнити паперову заяву.

Щоб повернути претензійний квиток, потрібно обрати вкладку «Претензійне повернення квитків» на сайті; заповнити електронний бланк заяви відповідно до інструкції, підписати заяву за допомогою «Дія.Підпису» й дочекатися результатів розгляду заяви. Оформлювати таку заяву можна з будь-якої точки світу, кажуть в «Укрзалізниці».

Крім того, зараз доопрацьовують сервіс повернення паперових квитків, придбаних у касі, він стане доступним пізніше, додає перевізник.

   

У грудні 2023 року «Укрзалізниця» запустила сервіс спецзамовлення квитків для військовослужбовців. На цьому сайті військові зможуть забронювати квитки онлайн у разі їх відсутності в продажу. Військовослужбовці можуть бронювати квитки як для себе, так і для побратимів, з якими разом збираються в дорогу.