Українська креативна студія Twid зробила ребрендинг британській рекламній агенції Red Bee.

Twid розробили нову дизайн-систему, сформувавши контент таким чином, щоб передати відчуття динамічності, гнучкості та адаптивності Red Bee. Студія також створила новий логотип для компанії.

За словами Twid, найважчим у цій роботі було рішення надати нове обличчя компанії з 15-річною історією.

   

Red Bee – це рекламна агенція з Лондона, яка працює з UNICEF, Dreamworks, Apple TV+, Netflix, Nissan, Tesco та іншими відомими компаніями. Вони стали партнерами студії Twid з ініціативи Twinning– платформи для співпраці між українськими та світовими креативними агенціями.

Ідея створення платформи виникла тоді, коли на початку російського вторгнення Twid отримала повідомлення від лондонської агенції Red Bee Creative з пропозицією допомогти.