Дріпи з музичними плейлістами українських виконавців випустили Fresh Black і «Слух»
Дріпи з музичними плейлістами від українських музикантів випустили український бренд кави Fresh Black і медіа «Слух».
Це колекція з п’яти дріпів спешелті-кави з Бразилії, Китаю, Кенії, Ефіопії, Колумбії. Одну каву також обробили в бурбоні.
Кожен із дріпів має посилання на плейліст, «який можна послухати, поки п’єш каву». Це виконавці різних напрямків: електро-поп дует Kurs Valut; гранж «Скажи щось пошане»; кітті-рок Vioria. Треки підбирали «під настрій кави» – від агресивного й різкого до веселого й грайливого.
Проєкт зробили в аналоговому стилі: дріп зображає музичну касету, а коробка – магнітофон для запису.


Придбати дріпи можна в інтернет-магазині Fresh Black і в бургерній «Ніша» на Рейтарській. Пізніше дріпи також продаватимуть у магазинах мережі «Сільпо», каже команда. Вартість набору становить 299 гривень. 15 гривень із продажу кожної пачки передаватимуть до благодійного фонду Musicians Defend Ukraine.
За словами авторів проєкту, «кава й музика мають багато схожого: заряджають, відкривають нове відчуття й допомагають зосередитися».
У травні український бренд кави Fresh Black випустив колекцію кавових дріпів під назвою Kvit Drip. До пакунків із кавою докладають спеціальну листівку, з якої можна виростити квіти. Для цього листівку треба трохи пошматувати, посадити її в землю й полити.