Хто отримує найбільшу зарплатню на ринку креативної реклами і які послуги найдорожчі
Хто отримує найбільшу зарплатню на ринку креативної реклами і які послуги найдорожчі, дослідила Всеукраїнська рекламна коаліція.
Там опитали 20 комунікаційних агенцій щодо їхніх заробітних плат і цін на послуги (до оподаткування). Дві третини опитаних агенцій незалежні, а інші належать до локальних чи міжнародних комунікаційних груп.
У Всеукраїнській рекламній коаліції кажуть, що середніх показників на ринку не існує.
Зарплати
Найменшу зарплатню в креативній рекламі отримують виконавчі дизайнери (designer executive) – від 10 000 до 40 000 тисяч гривень. Найбільша зарплата в головних виконавчих директорів (chief executive officer) – від 27 000 до 240 000 гривень.
Ціни на послуги
Для прикладу, разовий аналіз SMM-стратегії коштуватиме від 30 000 до 250 000 гривень, а ціна на синопсис відеоролика коливатимуться в діапазоні від 15 000 до 200 000 гривень.
Найдешевша послуга – це розроблення банера для медійної кампанії, від 4000 до 30 000 гривень. Серед найдорожчих послуг – розробити ідею, вона коштує від 800 000 до 1,7 мільйона гривень.