Український стартап Propertymate залучив понад 5 мільйонів доларів інвестицій і зробив ребрендинг
Український стартап Propertymate, який допомагає знайти й придбати новобудови в США, залучив 5,5 мільйона доларів інвестицій і після ребрендингу стає NewHomesMate.
«Ми провели ребрендинг, щоб краще відобразити фокус на нашій місії – зробити досвід покупок новозбудованого житла якомога простішим», – кажуть у компанії.
NewHomesMate після останнього раунду інвестицій вийшли на девʼять нових ринків, зокрема Даллас, Гʼюстон, Сан-Антоніо, Орландо, Тампа й Маямі. Крім того, компанія вже планує вихід на ще вісім нових ринків: Денвер, Фінікс, Атланту й Шарлотт. Команду стартапу, яка складається з 91 людини, також планують розширити.
Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів
NewHomesMate (раніше Propertymate) – це український стартап, який у 2020 році запустили Ден Гнатковський і Софія Вишневська. Компанія допомагає знайти новобудову й придбати її. Штаб-квартира компанії розташована в місті Остін (Техас).
Читайте «Нормальні новини» в телеграмі
обкладинка: NewHomesMate