Glovo впроваджує нові соціальні стандарти для кур’єрів. Обіцяють страхування, бонуси й онлайн-курси
Glovo впроваджує нову програму соціальних стандартів для кур’єрів, повідомили в пресслужбі компанії. Вона передбачає справедливий дохід і вищий рівень захищеності для всіх, хто доставляє за допомогою платформи, кажуть у Glovo.
Зокрема, кур’єри матимуть додаткові бонуси за певну кількість здійснених доставлень, що дасть їм змогу взяти паузу для відпочинку, відзначають у компанії.
Для визначення розміру оплати за годину залучатимуть незалежних експертів нідерландської науково-дослідницької організації WageIndicator.
«Активних» курʼєрів компанія забезпечить ширшим медичним страхуванням, зокрема, надасть доступ до телемедицини й інших бонусів для фізичного й ментального здоров’я.
Також найактивніші курʼєри зможуть отримати допомогу з нагоди народження дитини – 10 тисяч гривень на дитячі товари.
Крім того, Glovo надає вільний доступ до цифрової платформи G-learning для всіх зареєстрованих кур’єрів, де вони можуть пройти 20 онлайн-курсів із маркетингу, ІТ, управління бізнесом й інших галузей.
Компанія також започатковує регулярні фокус-групи для отримання зворотного звʼязку від курʼєрів щодо їхнього досвіду роботи. Курʼєри матимуть можливість поскаржитися на дискримінацію й подати апеляцію в разі несправедливого блокування.
Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів
У Києві Glovo збудує перший перехоплювальний велопаркінг біля станції метро «Почайна». Там можна буде залишати велосипеди на цілий день під охороною. У проєкт інвестували пʼять мільйонів гривень.
Читайте «Нормальні новини» в телеграмі