Pepsi змінює свій логотип. Його використовуватимуть з 2024 року
Pepsi змінює свій логотип уперше з 2008 року, пише CNN.
За словами головного дизайнера PepsiCo Мауро Порчіні, логотип компанії асоціювався в людей із трьома кольорами, але не з назвою бренда, оскільки вона не була частиною логотипа.
Новий логотип і бренд Pepsi будуть представлені в Північній Америці цієї осені й у всьому світі наступного року.
За словами CNN, новий логотип схожий на версію 1990-х років, але з новими елементами, щоб зробити її більш сучасною, включаючи інший шрифт і колір шрифту, нову рамку. Зміни спрямовані й на те, щоб привернути увагу до нової лінійки Pepsi без цукру – основної частини плану розвитку компанії.
«Zero буде центром стратегії для бренда Pepsi в США», – заявив генеральний директор PepsiCo (PEP) Рамон Лагуарта.
Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів
Нью-Йорк оновив свій логотип уперше за близько пів століття. Nokia також змінила логотип, щоб не асоціюватися з виробництвом телефонів.
Читайте «Нормальні новини» в телеграмі