Дев'ять українських брендів приєдналися до благодійної ініціативи «Один день на перемогу»
Дев'ять українських брендів приєдналися до проєкту «Один день на перемогу» від фонду Freedom & Humanity.
Серед них: Gasanova, Kachorovska, Must Have, Anoeses, Santa Brands, Nadya Dzyak та Gaptuvalnya, PR-агенція White Rabbit Agency, флористична крамниця «Квітер» та бренд ароматів для дому Poetry Home. Бізнеси перерахують на потреби ЗСУ свій прибуток за один робочий день або суму, яку зазвичай витрачають на оплату праці за один робочий день.
За словами фонду, усі зібрані кошти підуть на тактичну медицину та військове спорядження, необхідне нашим захисникам на передовій.
Долучитися до ініціативи можна за посиланням.
Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів
Фонд Freedom & Humanity створили вже під час повномасштабного вторгнення. Головна мета фонду — забезпечити військових необхідним екіпіруванням. Фонд закуповує бронежилети, шоломи, дрони, рації, тепловізори, аптечки, обладнання і медикаменти для мобільних та польових шпиталів, опорних лікарень.
The Village Україна розповідає як працює благодійний фонд і скільки заробляють його працівники. Читайте матеріал за посиланням.
Читайте «Нормальні новини» в телеграмі