Nokia змінила логотип, щоб не асоціюватися з виробництвом телефонів, пише Bloomberg. Лого компанії оновлюють уперше за майже 60 років, відзначає Reuters.

«Ми хочемо запустити новий бренд, який буде зосереджений на мережевому обладнанні й промисловій цифровізації, що цілком відрізняється від застарілих мобільних телефонів», – сказав Лундмарк.

Новий логотип складається з п’яти різних форм, які утворюють слово Nokia. Від знакового синього відтінку в айдентиці відмовилися, натомість використовуватимуть діапазон кольорів.

Nokia – один із найбільших у світі виробників мережевого й телекомунікаційного обладнання, виробництво мобільних телефонів компанія не розвиває вже майже десять років. Телефони під брендом Nokia із 2016-го виробляє й продає компанія HMD Global.

Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів


Міжнародне дизайн-бюро Pentagram створило айдентику для українського благодійного фонду. Раніше компанія працювала зі світовими брендами, як-от: Nike, Citibank, Sotheby's, Starbucks, Alexander McQueen і Warner Bros. Для фонду Rescue Now створили «лаконічну концепцію з жовтою вказівною стрілкою».

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі