За рік Facebook утратив 2,05 мільйона українських користувачів, а Instagram – удвічі більше, 4,1 мільйона, ідеться в дослідженні комунікаційної агенції Plusone social impact.

Нараз аудиторія Facebook становить 13,7 мільйона користувачів з України, а Instagram – 11, 6 мільйона (але дослідники не рахували втрати аудиторії в тимчасово окупованих Донецькій і Луганській областях України).

Спад соцмереж зафіксували майже в усіх обласних центрах, особливо в прифронтових зонах. Натомість міста на заході України також втрачають аудиторію, незважаючи на внутрішню міграцію. Крім того, постійні обстріли енергетичної інфраструктури вплинули на стабільний доступ до інтернету.

Найбільші втрати аудиторії у віковій групі з 18 до 35 років. Водночас в Instagram збільшилася кількість користувачів старше 46 років, а у Facebook – старше 65 років. За регіональним розподілом Facebook й Instagram найбільш популярні в Київській області (53% і 51% відповідно).

Загалом половина українців (50%) віком від 18 до 55 років користується Facebook, а понад 30% також використовує Messenger.

Жіноча аудиторія традиційно переважає чоловічу в соцмережах Meta. Зокрема, в Instagram жінки в усіх вікових категоріях переважають чоловічу аудиторію (крім 23-річних). Після 44 років жінки випереджають чоловіків удвічі.

Частка користувачів десктопної версії продовжує падати й не перевищує 11% серед усіх вікових груп.

Повну версію дослідження можна переглянути за посиланням.

Під час дослідження використовували такі джерела: Facebook Ads Manager, дані Державної служби статистики України, Google Trends, TikTok Ads Manager, Google Ads Reach Planner.

Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів


Тенденцію до зменшення користувачів у соцмережах Meta почали фіксували після повномасштабного вторгнення. Зокрема, аудиторія Instagram в Україні зменшилася майже на 2,5 мільйона користувачів ще в липні 2022 року.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі