Музичний стримінговий сервіс Spotify досяг рекордного приросту платних підписників. Це 205 мільйонів, що перевищує попередні прогнози, пише Variety.

Зокрема, за останні три місяці, четвертий квартал 2022 року, до Spotify приєдналися 10 мільйонів клієнтів, які оформили premium-передплату (вона коштує 4,99 євро на місяць).

Загалом кількість передплатників зросла на 14%, як порівнювати з 2021 роком, кажуть у компанії. Також безоплатні та платні підписки за 2022 рік на 20% перевищують показники минулого року.

Дохід музичного стримінгового сервісу за квартал становить 3,17 мільярда євро, що на 18% більше, ніж за аналогічний період у 2021 році. Зокрема дохід від реклами в четвертому кварталі зріс на 14% порівняно з такими самим періодом минулого року (переважно завдяки подкастингу).

Крім того, збитки також менші за прогнозовані (231 мільйона в четвертому кварталі замість прогнозованих 300 мільйонів євро). Акції Spotify зросли на 4%.

Водночас у Spotify заявили, що їхні прогнози на перший квартал 2023 року є «суттєвою невизначеністю». Компанія очікує, що дохід становитиме 3,1 мільярда євро, а збиток – 194 мільйони євро.

Напередодні звіту за четвертий квартал Spotify скоротив 6% штату, звільнивши близько 600 співробітників. Як зазначає The Verge, причини звільнень можуть бути пов’язані з інвесторами, а не з прибутковістю.

Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів


Уперше у своїй історії з моменту заснування у 2004 році Meta скорочує кількість працівників і бюджет. Зокрема, Марк Цукерберг скоротив штат корпорації Meta на 13% і звільнив за один день 11 тисяч співробітників.

Крім того, Google
звільнить майже 12 000 працівників через падіння акцій майже на третину.

Також McDonald's анонсував скорочення працівників у 2023 році.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі