M&M’s відмовиться від «живих» драже в рекламі
M&M’s відмовиться від «живих» драже (spokescandies) у рекламі, повідомили в корпорації Mars.
A message from M&M'S. pic.twitter.com/EMucEBTd9o
— M&M'S (@mmschocolate) January 23, 2023
Драже перестануть «говорити» тимчасово, на невизначений термін, зазначили в компанії: «Оригінальний барвистий акторський склад M&M’s наразі займається іншими особистими справами». Тепер «живих» M&M’s представлятиме комікеса й акторка Мая Рудольф.
We know you're busy this morning so allow us to save you a step. pic.twitter.com/jcVt43EQ7a
— Merriam-Webster (@MerriamWebster) January 23, 2023
У компанії кажуть: не очікували, що зміна образів антропоморфізованих персонажів-цукерок у 2022 році спровокує такі дискусії в інтернеті: «Зараз ми розуміємо: навіть взуття цукерок може роз’єднувати людей».
Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів
У січні 2022 року компанія Mars вирішила створити для антропоморфізованих персонажів-цукерок M&M’s нові образи, що мають підкреслити важливість самовираження й інклюзивності. Жіночих персонажів вдягнули в менш стереотипний одяг, замість високих підборів – зручні туфлі. У цукерки зеленого кольору замість чобіт на підборах на ногах тепер кросівки.

Серед шанувальників M&M’s у соцмережах виникла дискусія про нові образи персонажів. Деякі користувачі просили, щоб M&M's повернулися до свого фірмового стилю.
У вересні 2022 року з’явився ще один персонаж – фіолетова M&M’s, якого також розкритикували.
Читайте «Нормальні новини» в телеграмі