Мода метавсесвіту й смак у мемах. Instagram спрогнозував тренди серед покоління Z у 2023 році
Instagram спрогнозував тренди у 2023 році в щорічному звіті за результатами опитування покоління Z.
Екологічно свідома мода
Більше половини опитаних сказали, що планують шити одяг своїми руками як альтернативу фаст-фешну. Чверть респондентів відзначили, що будуть більш економно купувати одяг.
Політична активність
Покоління Z досягає виборчого віку, тому буде більш активним щодо політичних питань. Наприклад, у 2022 році Максвелл Фрост став першим політиком покоління Z, якого обрали до Конгресу США.
Захист людей з інвалідністю
Троє з чотирьох опитаних сказали, що хочуть стежити за людьми з інвалідністю, тому очікують, що під час створення контенту представники покоління Z будуть більше співпрацювати із людьми, що мають інтелектуальні й фізичні вади.
Вплив змін клімату й косметика
Покоління Z використовує косметику, щоб висловити свою особистість, у тренді буде виразний й експериментальний макіяж. Крім того, двоє із трьох відзначають, що через зміни клімату, зокрема забруднення повітря й ультрафіолетове випромінювання, будуть купувати косметичні засоби, що захищають від екстремальних погодних умов і сонця.
Більш Упізнаваний метавсесвіт
Більшість (67%) вважає, що аватари в метавсесвіті мають краще відображати одяг, відтінки шкіри, різні типи тіла. А понад половина інфлуенсерів шукатимуть натхнення в моді чи красі цифрових аватарів (штучному інтелекті) і впливових особах у 2023 році.
Соціальні мережі як інструмент заробітку
Дві третини опитаних відзначили, що планують використовувати соціальні мережі, щоб заробляти гроші у 2023 році. 64% респондентів сказали, що планують монетизувати проєкт у наступному році. Фінансову грамотність називають пріоритетною навичкою.
Нові форми медіа
Від інфлуенсерів очікують нових форм подачі контенту, зокрема 40% хотіли б почути подкасти від своїх улюблених творців.
Вивчення культури через їжу
Покоління Z вивчає культуру через кухню, зокрема 68% покоління Z зауважують, що хотіли б спробувати їжу іншої культури.
Повернення рейвів
Рейви – це бути в моменті, відновлювати зв’язок і відпускати, і покоління Z до цього готове: 68% хочуть знову відвідати рейви. До того ж музика об’єднує й дає змогу виразити себе: більше половини опитаних заявили, що слухатимуть неангломовних виконавців. Найбільш популярні – латиноамериканська музика й k-pop.
Часи застосунків для знайомств минули
Прогнозують більш прозоре, чесне й пряме спілкування. Майже половина відповіли ствердно, коли їх запитали, чи надіслали б вони мем як перше повідомлення для знайомства. Водночас більше третини (39%) відзначили, що поганий смак у мемах робить їхню закоханість менш привабливою. Також майже половина відповіла заперечно, коли їх запитали, чи будуть вони зустрічатися з кимось, хто має несумісну астрологічну карту.
Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів
Ось тренди Instagram на 2022 рік.
Читайте «Нормальні новини» в телеграмі