Instagram спрогнозував тренди у 2023 році в щорічному звіті за результатами опитування покоління Z.

Екологічно свідома мода

Більше половини опитаних сказали, що планують шити одяг своїми руками як альтернативу фаст-фешну. Чверть респондентів відзначили, що будуть більш економно купувати одяг.

Політична активність

Покоління Z досягає виборчого віку, тому буде більш активним щодо політичних питань. Наприклад, у 2022 році Максвелл Фрост став першим політиком покоління Z, якого обрали до Конгресу США.

Захист людей з інвалідністю

Троє з чотирьох опитаних сказали, що хочуть стежити за людьми з інвалідністю, тому очікують, що під час створення контенту представники покоління Z будуть більше співпрацювати із людьми, що мають інтелектуальні й фізичні вади.

Вплив змін клімату й косметика

Покоління Z використовує косметику, щоб висловити свою особистість, у тренді буде виразний й експериментальний макіяж. Крім того, двоє із трьох відзначають, що через зміни клімату, зокрема забруднення повітря й ультрафіолетове випромінювання, будуть купувати косметичні засоби, що захищають від екстремальних погодних умов і сонця.

Більш Упізнаваний метавсесвіт

Більшість (67%) вважає, що аватари в метавсесвіті мають краще відображати одяг, відтінки шкіри, різні типи тіла. А понад половина інфлуенсерів шукатимуть натхнення в моді чи красі цифрових аватарів (штучному інтелекті) і впливових особах у 2023 році.

Соціальні мережі як інструмент заробітку

Дві третини опитаних відзначили, що планують використовувати соціальні мережі, щоб заробляти гроші у 2023 році. 64% респондентів сказали, що планують монетизувати проєкт у наступному році. Фінансову грамотність називають пріоритетною навичкою.

Нові форми медіа

Від інфлуенсерів очікують нових форм подачі контенту, зокрема 40% хотіли б почути подкасти від своїх улюблених творців.

Вивчення культури через їжу

Покоління Z вивчає культуру через кухню, зокрема 68% покоління Z зауважують, що хотіли б спробувати їжу іншої культури.

Повернення рейвів

Рейви – це бути в моменті, відновлювати звязок і відпускати, і покоління Z до цього готове: 68% хочуть знову відвідати рейви. До того ж музика обєднує й дає змогу виразити себе: більше половини опитаних заявили, що слухатимуть неангломовних виконавців. Найбільш популярні – латиноамериканська музика й k-pop.

Часи застосунків для знайомств минули

Прогнозують більш прозоре, чесне й пряме спілкування. Майже половина відповіли ствердно, коли їх запитали, чи надіслали б вони мем як перше повідомлення для знайомства. Водночас більше третини (39%) відзначили, що поганий смак у мемах робить їхню закоханість менш привабливою. Також майже половина відповіла заперечно, коли їх запитали, чи будуть вони зустрічатися з кимось, хто має несумісну астрологічну карту.

Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів


Ось тренди Instagram на 2022 рік.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі