Ось європейські бренди, які отримали нагороду TikTok Awards за найкращі рекламні кампанії
Соцмережа TikTok презентувала європейські бренди, які отримали нагороди TikTok Awards за найкращі рекламні кампанії.
Серед переможців – бренди з Великої Британії, Франції, Італії, Іспанії, Польщі й «Нордичних країн» (Данії, Норвегії, Швеції й Фінляндії), пише Business Insider.
Велика Британія, Channel 4
Британська телевізійна мережа Channel 4 отримала нагороду за «посилення голосу різних груп людей» і кампанію Altogether Different Campaign.
Відео має 5,1 мільярда переглядів і майже 9 мільйонів залучень.
«Нордичні країни», KFC
Як пояснює Business Insider, завдяки цій кампанії KFC успішно перевів активну аудиторію TikTok бренда у відвідувачів ресторану. Для цього представники KFC проїхалися 14 містами Швеції, знімаючи смішні відео.
Ці відео спеціально таргетували на жителів 14 міст, де й знімалися тіктоки. Кількість відвідувачів у цих містах зросла на 314%.
Німеччина, Dr. Best
Німецька компанія Dr. Best випустила у 2022 році нову кліматично-нейтральну щітку й запросила TikTok-блогерів прорекламувати, пообіцявши креативну свободу. Це були стендапи, пісні й навіть ASMR-контент.
Як пише Business Insider, кампанія Dr. Best показала ефективність творців контенту, якщо ті мають повну довіру.
Франція, Back Market
Компанія Black Market отримала нагороду за підкреслення важливості питання навколишнього середовища. Зокрема, бренд наголосив на перевагах у використанні відремонтованих електронних приладів, як порівняти з новими.
TikTok-творців запросили розглянути проблеми надмірного використання води чи викидів вуглекислого газу. Сумарно відео набрали понад 120 мільйонів переглядів.
Іспанія, Durex
Durex отримав нагороду за проєкт Hay Tema – перший сервіс у TikTok, який надає цілодобові консультації стосовно сексу. Для цього бренд створив серію відео з сексологами, які відповідали на реальні питання, які ставила аудиторія бренда.
Крім освітньої функції, TikTok Awards відзначили й те, що кампанія набрала 73 мільйони переглядів, а сторінка Durex – 23 тисячі підписників.
«За пʼять місяців з початку кампанії кількість придбань презервативів серед аудиторії зросла на 7%, лубрикантів – на 9%», – цитує Business Insider.
«Кожен із номінантів підʼєднався до рекламної екосистеми TikTok у незвичний і цікавий спосіб», – підбив підсумки Тревор Джонсон, голова напряму глобального бізнес-маркетингу TikTok у Європі й Ізраїлі.
Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів
Нагороду TikTok Awards створили в травні 2022 року. Вона відзначає європейські бренди й агенції, які лідирують у TikTok з креативними й високоефективними кампаніями.
Читайте «Нормальні новини» в телеграмі