Що українці купують на Black Friday, розповіли в Асоціації ритейлерів, посилаючись на дані мережі торгівельних центрів «Епіцентр».

За три дні акцій, із 21 до 23 листопада, загальний об’єм продажів зріс на 25%, як порівняти з минулим тижнем.

У топ-5 акційних товарів, на які українці витратили найбільше коштів, увійшли телевізори, кавомашини, павербанки, пральні машини й електричні обігрівачі.

Значним попитом користувалися холодильники й кліматичні системи, а також товари для ремонту й облаштування осель, як-от: керамічна плитка, клей для плитки й ламінат. Також часто купували соняшникову олію, товари для творчості, зимові омивачі для авто, сірники в блоках, свічки.

У перелік найбільш популярних потрапили батарейки, газові плитки, сковорідки, бойлери, паливні брикети, теплоізоляційні матеріали, генератори, зарядні станції, ліхтарі, свічки, їжа з тривалим терміном зберігання, предмети побутової хімії й гігієни, корм для тварин, теплий одяг і взуття тощо.

В «Епіцентрі» кажуть, що чорна пятниця триватиме до 28 листопада включно: перед завершенням акції українці зазвичай купують активніше.

У 2021 році найбільш популярними товарами на Black Friday в «Епіцентрі» були побутова техніка й телевізори, керамічна плитка, ламінат і паркет, лако-фарбова продукція й декоративне освітлення, а також товари для свят, побутова хімія й гігієна.

Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів


Тиждень знижок триває: зібрали добірку речей виключно від українських виробників.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі