Бізнес почав вживати українську вшестеро частіше після початку повномасштабної війни – Work.ua
Бізнес почав вживати українську вшестеро частіше після початку повномасштабної війни, проаналізували Work.ua.
Для аналізу взяли три мільйона вакансій з 2015 року й до сьогодні. З моменту повномасштабного вторгнення використання української мови зросло на 30%, а російської – упало втричі. Водночас вісім років тому ситуація була майже протилежною (16% – українською, і 80% – російською). Використання англійської мови тримається на рівні 3% протягом всього аналізованого періоду.
Наприклад, у жовтні 2022 року роботодавці розмістили 84% вакансій українською мовою і 13% російською. 66% шукачів роботи створили резюме українською, 18% – англійською, і 16% – російською.
Найбільш «українізованим» називають великий бізнес (96% розміщують вакансії українською мовою). Також 77% представників мікробізнесу користуються українською.
Найбільше вакансій українською мовою – у Львові (97%). У Києві цей показник – 84%. Дніпро, Харків й Одеса показують найвищу динаміку: там використання української зросло вдвічі.
Найчастіше українською мовою користується молодь від 16 до 25 років і кандидати від 40 до 44 років (68% і 69% відповідно).
За даними аналізу, жінки трохи частіше використовують українську, ніж чоловіки. Натомість чоловіки більше використовують англійську.
Найбільше вакансій українською (88%) розміщують у категорії «Адміністрація, керівництво середньої ланки». Найменше, 71%, розміщують у категорії «IT, комп’ютери, інтернет», але там найбільша кількість вакансій англійською – 15%.
Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів
Портал з пошуку роботи Work.ua підготував для бізнесів чекліст, який допоможе перейти з російської на українську мову.
Читайте «Нормальні новини» в телеграмі